Webshop & butiken upphör

Jag kabake ska skriva här med då alla kanske inte följer Delatezz på Facebook.

image

Jag har nu tagit ett stort beslut…jag har gått och funderat på detta väldigt länge, ni som följt mig under åren vet att jag har haft en del tuffa tider både privat och med min lokal. Jag har slitigt för att försöka komma på fötter igen och har ägnat så gott som varenda lediga stund för att få detta att gå runt – hur mycket jag än tyckt att detta varit enormt roligt också så vill man ändå kunna leva/plocka ut en lön  om det ska fungera!
Men, har insett nu att nu orkar jag inte mera – jag har ett till jobb på 50% samt så mina tre underbara tjejer som jag har varannan vecka! Sen så har jag glömt bort någon annan med – nämligen mig själv! Jag hinner inte träna (nog för tyg är tungt ;)), hinner inte pyssla och greja hemma och hinner framförallt inte sy!

Så, nu blir det som så att webshoppen stängs på fredag midnatt, alla BAND är nu nedsatta till 15kr/m (den rabatten syns först i kassan tror jag).(reserverar mig för ev slutförsäljning)

På LÖRDAG så står jag på Västerås Syfestival I Växhuset – där så gott som hela sortimentet tas med, så passa på om det är något speciellt ni är ute efter!

Efter det med start måndag kväll (mer info kommer sen), så kommer ALLT kvarvarande läggas ut i form av swisherbjudanden! (På Delatezz sida på Facebook)

Har varit riktigt roliga år (blivit 3,5 år med tygerna – Delatezz startades dock redan 2001!), det har varit enormt lärorikt och jätteroligt att ha fått lära känna och möta så enormt många goa ”SyTokar” – för det var just tack vare gruppen Vi Sytokiga på Facebook som jag började med tygerna!

Stor KRAM till er alla och TACK för att ni handlat av mig under åren (& hoppas på att ni hjälper mig att tömma lagret nu!) 💖💖💖

Lämna en kommentar